Tajemnice ATARI


W NUMERZE:


Drodzy
Czytelnicy!

    Apsik! To znaczy dzień dobry. Nie wiem jak u Was, ale w Rzeszowie szaleje grypa i inne choróbska, które powodują, że odechciewa się żyć. Aż trudno uwierzyć, że jeszcze tak niedawno za oknami świeciło słońce, a przechodnie byli rozebrani prawie do rosołu. Bardzo to przygnębiające, ale z drugiej strony nastraja do pracy. No bo co można robić, kiedy pada deszcz, a wszyscy znajomi zaszyli się w jakichś mysich dziurach? Pozostaje tylko wierna Atarynka, która potrafi umilić czas w każdych okolicznościach, a więc: w jedną rękę gazeta, w drugą - komputer i zobaczmy, co da się zrobić, a przede wszystkim, o czym można dzisiaj przeczytać!

    Zacznijmy od początku: na sąsiedniej kolumnie kolejny odcinek artykułu o metodach kompresji, zaraz za nim krótki esej o grafice wektorowej, a dalej - piszemy demo! Kiedy się nam to znudzi spróbujmy napisać grę, albo oglądać obrazki z AMIGI. W pierwszej chwili nie uwierzyłem, że te obrazki mogą być aż takie ładne... Jednak małe ATARI może nas chyba jeszcze niejednym zadziwić.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami drukujemy też dwa programy, ułatwiające pracę z modułem RAM-CART, a dla wszystkich graczy - opisy kilku ciekawych gier. Tu uwaga: nasz opis "Władców Ciemności" jest sprawdzony i nie zawiera błędów. Pozostaje mi tylko życzyć Wam miłego czytania i mieć nadzieję, że spodoba się Wam ten numer naszej gazety. Do zobaczenia.

Jarosław Syrylak

Powrót na start | Powrót na stronę główną

Pixel 2002