Tajemnice ATARI

Spis zawartości egzemplarzy archiwalnych

TA 5/91

    Melodyjka: muzyka w przerwaniu; Monitorek pamięci; Strzał: strzelanie do celu; Dyskowe Systemy Operacyjne 3: operacje na dysku; Super Text: 80 znaków w wierszu; Zgrywus raz jeszcze; Programowanie procesora... 3: adresowanie, pętle; Recenzja Turbo ROM Plus: opis systemu; Nowe przygody Robbo: opis "Robbo konstruktora"; Hacker: program dla "łamaczy"; Append: program scalający; Kodowanie programu w BASIC-u; Zegar: zegar w Turbo BASIC-u; Pierwsze kroki 3: komentarze w BASIC-u; Mapa pamięci 4: $006b - $0091.

TA 7/91

    Refleks: dla "maszynopisarzy"; Literki: spadające literki; Pauza: opóźnienie w programach; Rurka: ładny efekt; Dziesbin; Programowanie procesora... 5: plik dyskowy, plik boot; 100%: lepszy odczyt z kasety; ATARI Keys: definiowanie klawiszy; Pierwsze kroki 5: pętle; Generator przebiegów impulsowych; Pustynna burza: gra zręcznościowa; Błędy 2: 19 - 145; Mapa pamięci 6: $0200 - $0221: Weryfikator dyskietek; Jak powstają DOS-y? 1: urządzenia zewnętrzne; Mule: opis gry; QA i Turbo; Patcher: zmiana programów; Łata do Turbo 2000.

TA 8/91

    Antlc-Out: wyłączanie wyświetlania; Tłuste litery: grubiutkie literki; Zawieja: demonstracja grafiki PM: Czekaj: czekanie na klawisz SHIFT; Circle: rysowanie okręgu; Programowanie procesora... 6: we/wy, nakładki, relokator; Pamlętacz: pamięta marginesy, kolory itd; RAM File: urządzenie "M:"; Trzy wymiary: efekt przestrzenny; Oko; Odbiór transmisji RTTY; Błędy 3: 146 - 177; Super Keyboard: definiowanie klawiszy; Jak powstają DOS-y? 2: MEMLO, HATABS, RESET; Kosmiczna odsiecz; Odczyt dyskietek ATARI XL/XE przez komputery IBM; Chaos Music Composer: opis pakietu CMC; Replay, czyli randka na Merkurym; Pierwsze kroki 6: tryby graficzne; Saper, A.D. 2044.

TA 1/92

    Skoczek: gra zręcznościowa; Żwawe GOTO: programowanie klawiszy konsoli; Wykresy: dowolne funkcje; Laserowy statek: gra zręcznościowa; Bulki: demo; Programowanie procesora... 7: arytmetyka binarna, porównania; Scrap Loader: ładuje uszkodzone pliki z magnetofonu; Piłka: gra w przerwaniu VBLANK. Forth 1: podstawy systemu Forth: ATARI staruje urządzeniami elektrycznymi; Pierwsze kroki 7: grafika, animacja, joystick; Hans Kloss; Dalej niż Słońce: gra zręcznościowa; Gumka: gra zręcznościowa; Opty: optymalizacja plików dyskowych; Poprawki do programów Rythmizer, Sound Machine, Digi-Drum; Mapa pamięci 7: $0222 - $0225; Emulacja; Batch, czyli tworzenie plików wsadowych.

TA 5/92

    Programowanie procesora... 10: TA Copy; Wskaźnik w kształcie strzałki; Mini monitor pamięci: działa na "żywym" programie; Kulki: gra logiczno-zręcznościowa; Panther; Mapa pamięci 11: $0270 - $028f; Piszemy demo 2: przesuw poziomy i pionowy; A.D. 2044: kompletne rozwiązanie; Odbiór sygnałów telekoplowych; Jet Copy: kopier plików dyskowych; Forth 5: warunki, wprowadzanie danych; Emulator joysticka; Dzielenie z dowolną dokładnością; Ruch na ekranie: Wklepywacz; Dziesbinowe szaleństwo; Opis BASIC-a od środka.

TA 6-7/92

    The Moving Cubes: gra logiczna; Remover: odczyt danych z DATA; DATAwnik: przenosi dane z pamięci do DATA; RemOut: kasownik i "odremiacz"; Mapa pamięci 12: $0290 - $02c8; Inwazja: gra zręcznościowa; Programowanie procesora... 11: Eol Eater, Hex DATA Coder, Relocator 1.1; PM-Efekt; Kobra: gra zręcznościowa; Wyświetlanie tekstu w trybie graficznym 8; Samotnik: gra logiczna; Mapa do gry Hans Kloss; CVNMaker: drukowanie przy pomocy własnych fontów; The Jet: gra zręcznościowa z kolorową grafiką; Piramida: gra logiczna typu "Wieże Hanoi"; Piszemy demo 3: kolory, przerwanie DLI; Wiro-puzzle: gra logiczna; Loader dla TOS; Forth 6: bloki pamięci, edytor wprowadzania; Sampler; Loader dla plików typu boot; Golf;

TA 8/92

    Piszemy demo 4: przykłady wykorzystania DLI; Jackpot: jednoręki bandyta; SiDiCar Dump; Mapa pamięci 13: $02c9 - $02ed; SiDiCar - dysk krzemowy; Gold Hunter, Klątwa; Tu-bo Copy; Przykład użycia CMC; Forth 7: assembler Fortha; ATARI SuperKey: odpowiednik Sidekicka.

TA 9/92

    Programowanie procesora... 13: wszystko o kodach; MusKey: klawiatura muzyczna; Mapa pamięci 14: $02ee - $02fc; Change, Dagobar, The Jet Actton; Piszemy demo 5: zestawy znaków, przerwania zegara; CMC i SpartaDOS X; Adax; Mapa do gry Adax; Dokładny opis pracy POKEY-a; Elementy: kolejna wersja Tetrisa; Napis: kolorowy napis na ekranie; Kulki: demo. Forth 8: asembler, odgałęzienia, pętle, podprogramy; Zjadacz: nieśmiertelny Pac-Man; Przystosowanie Panthera do Turbo Blizzarda; MinTaj: Minesweeper po polsku; Sterownik drukarki D-100M;

TA 10/92

    Złącze RS-232C; ATARI Serial Interface: oprogramowanie dla RS-232C; Programowanie procesora... 14: wszystko o przerwaniach; O ramkach i nie tylko; Rezydentny zegar; Procedury obsługi playera w kształcie strzałki; Uczeń czarnoksiężnika, Gold Hunter - mapy; AVALON Quiz: gra z kolorową grafiką; Forth 9: asembler, operatory logiczne; Edytor BASIC-a w 32 kolumnach; Zbieranie kropek - gra; Złapaliśmy wirusa; Piszemy demo 6: kolory, dodatkowe tryby, gracze i pociski; Mark i Release: kompleksowa obsługa nakładek; Nowa wersja Wklepywacza; Węże: demo; Łata do CMC (Turbo); Mapa pamięci 15: $02fd - $033f.

TA 11-12/92

    Programowanie procesora... 15: BCD; File Protector; Konwersja Panther->AW+; Sterownik drukarki Star LC-200C; Mapa pamięci 16: $0340 - $03bf; SiDiCar-poprawki; Lead Golf; E=mc^2: gra zręcznościowa z kolorową grafiką; Piszemy Demo 7: priorytety, kolizje, VDelay; Artefakt przodków, Darkness Hour; Mapa do gry Upiór; Poprawki do TOS-a; Panther i Turbo Blizzard; Nowa wersja Patchera; Termometr; Kosmiczny niszczyciel: gra zręcznościowa; Memory Cleaner; Rzekotka: gra zręcznościowa; Laser Hawk, Periscope Up, Basil; Forth 10: Edytor Wprowadzania; Pillbox: gra zręcznościowa; ANTIC Assembler; Procenty: dodatek do programów w BASIC-u; Rubicon: gra logiczna; Gramy na CMC: kolędy.

TA 1-2/93

    Programowanie procesora... 16: optymalizacja programów; Pong: gra zręcznościowa; Cyrkiel; Panther Beli; Piszemy demu 8: dźwięk; Konik: gra logiczna; Vicky, Szperacz dyskowy; Baud Rate Selector: szybsza transmisja na/z magnetofonu; File Sorter: sortuje katalog dyskietki; O CMC raz jeszcze: odgrywaczka i Janosik; Forth 11: kasetowy Edytor Wprowadzania; Napis 3D: ładny napis; Silnia!; Pasiak; Logik: gra logiczna.

TA 3/93

    Device Namer: zmiana nazw urządzeń; Dokumentacja do CMC; CMC Data Lister: generuje plik tekstowy z danymi CMC; Sterownik drukarki Star LC-20; Piszemy demo 9: Display List; Piszemy grę 1: tryb 4+ ANTIC-a; HeliKiller: zestaw znaków do gry;. Znowu o CMC; Mapa do gry Klątwa; Klątwa: kompletne rozwiązanie; Android, Imagine, Microx; Mini-Ramdisk; Kilka uwag o module RAM-CART; Podłączenie pilota RTV do ATARI.

TA 4/93

    Type: nowa komenda CP; MulDiv: mnożenie i dzielenie w asemblerze; File Verifier: weryfikator plików; Case Converter; Piszemy demo 10: przerwania Display List; DirX: rozszerzenie CP; Piszemy grę 2: przesuwanie ekranu, duszki; Iryda: gra zręcznościowa; MAN-1-IPU/LATOR: sam zrób joystick; Kernaw, Syn Boga Wiatru, Neron; The Goonies: kompletne rozwiązanie; Virus Killer; Disk Sort: sortowanie zawartości dyskietek; TURBO 2000 plus; Zgrywus+: powtórka; Wieczny kalendarz; Kropki; gra logiczna.

TA 5/93

    JGP: program graficzny; Inny batch; Kostka Ciężarka: gra logiczna; CIO 1; Piszemy grę 3: animacja; Mysz do ATARI XL/XE; Opis programów firmy DOMAIN Software; Barahir, Władcy Ciemności; Disk Info 1; Rozbudowa programu CMC; Wywiad z autorami gier; FDD: opis stacji LDW2000, CA2001, ATARI 1050.

TA 6-7/93

    Buttonic: opis nowego wirusa; CatFood: programik pakujący; ANTIC 3: opis 3 trybu ANTIC-a; Rajd: gra zręcznościowa; CIO 2; Piszemy demo 11: przesuw poziomy i pionowy; Piszemy grę 4: kolizje obiektów; Atract: tryb przyciągania uwag?; Easy Money, Honky, Czaszki, Zeus; Mapa do gry Kernaw; Skoczek: gra zręcznościowa; Disk Info 2; Opis dołączenia sampll do CMC.




Powrót na start | Powrót do spisu treści | Powrót na stronę główną

Pixel 2002